100% Genuine Windows XP

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۸۷/۰۹/۱۶

100% Genuine Windows XP


روشهای گوناگونی برای قانونی کردن ویندوز xp وجود داره  و میشود از این روشها برای قانونی کردن این ویندوز بهره برد . ولی من روشی رو به شما معرفی میکنم که خودمن اون رو تست کرده ام و 100٪ موفقیت آمیز بوده و ویندوز من قانونی شده است.

برای قانونی کردن ویندوز خود مراحل زیر رو طی کنید:

1 - ابتدا  این فایل رجیستری را دانلود کرده و اجرا نمائید
2- به لینک زیر رفته و فایلی را که بصورت خودکارتوسط مایکروسافت در سیستم شما دانلود میگردد را اجرا نمائید واگر نشد از اینجا دانلود کنید
بعد از دانلود، فایل فوق را اجرا نمائید و به لینک زیر رفته و بر روی دکمه  continue کلیک کنید
http://www.microsoft.com/genuine/offers/Details.aspx
بعد از اینکه مایکروسافت ویندوز شما را قانونی تشخیص داد شما را به صفحه دیگری رهنمون کرده و شما میتونید از نرمافزارهای مایکروساقت بصورت قانونی بهره ببرید ( صفحه ای که در تصویر زیر میبینید)

10 نظر:

ناشناس گفت...

خیلی عالی بود مرسی واقعا

ناشناس گفت...

خوب بود حال کردم دمت گرم پسر خیلی باحالی

ناشناس گفت...

salam,agha dastet dorost kheyli bahal bood,mer30

ناشناس گفت...

سلام ميخواستم ازت تشكر كنم دستت درد نكنه آسان،سريع و كاربردي راستي نميدوني چرا من وقتي كيبوردم رو فارسي تنظيم عربي مينويسه؟اعصابم رو ريخته تو هاون ميكوبه وفتي زير ي 2 نقطه ميزاره

قربان تو فعلا خدانگهدارت

مجتبی ستوده در ۱۳۸۷/۱۱/۱, ۱۹:۵۷ گفت...

» luckposht عزیز :

وارد کنترل پنل ویندوز خود شوید . وارد بخش تنظیمات زبان شوید به زبانه language بروید و دربخش زبانهای کیبورد خود احتمالا زبان Arabic101 وجود دارد که باید آن را حذف نمائید

ناشناس گفت...

ايول!‌ شايد تا حالا 20 تا راهو امتحان كردم ولي هيچ كدوم به راحتي اين يكي نبود! خيلي باحالي!

ناشناس گفت...

خیلی ممنون، کار کرد و ما رو نجات داد. دستت درد نکنه :)

ناشناس گفت...

دست شما درد نکنه . راه حل عالی با کمترین زمان. سپاسکزارم!

رضا گفت...

سلام عزیز
خیلی ممنون و متشکر. با حال بود

ناشناس گفت...

من وارد لینک که میشم دکمه continuo نیست که بزنم و وقتی که دوباره کامظیوتر را روشن می کنم به حالت قبل برمیگرده، چکار باید کنم

لینکهای دوستان