سوالاتی جالب و پاسخ های باور نکردنی(تست هوش)

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۸۷/۰۹/۱۳

سوالاتی جالب و پاسخ های باور نکردنی(تست هوش)



مسئله 1 - فرض کنید راننده یک اتوبوس برقی هستید. در ایستگاه اول 6 نفر وارد اتوبوس می شوند ، در ایستگاه دوم 3 نفر بیرون می روند و پنج نفر وارد می شوند . راننده چند سال دارد ؟

مسئله 2 - پنج کلاغ روی درختی نشسته اند ، 3 تا از آنها در شرف پرواز هستند . حال چه تعداد کلاغ روی درخت باقی می ماند؟

مسئله 3 - چه تعداد از هر نوع حیوان به داخل کشتی موسی برده شد ؟

مسئله 4 - شیب یک طرف پشت بام شیروانی شکلی ، شصت درجه است و طرف دیگر 30 درجه است . خروسی روی این پشت بام تخم گذاشته است . تخم به کدام سمت پرت می شود ؟

مسئله 5 - این سوال حقوقی است . هواپیمایی از ایران به سمت ترکیه در حرکت است و در مرز این دو سقوط می کند ، بازمانده ها را کجا دفن می کنند ؟

مسئله 6 - من دو سکه به شما می دهم که مجموعش 30 تومان می شود. اما یکی از آنها نباید 25 تومانی باشد . چطور ؟

» جوابها

مسئله 1 - راننده اتوبوس هم سن شما باید باشد . چون جمله اول سوال می گوید " تصور کنید که راننده اتوبوس هستید."
مسئله 2 - همه کلاغ ها ، چون آنها فقط " در شرف پرواز " هستند و هنوز از روی درخت بلند نشده اند..( اگر جواب شما 2=3-5 بوده بدانید دوباره محاسبات جلوی تفکرتان را گرفته است.)
مسئله 3 - هیچ . آن نوح بود که حیوانات را به کشتی برد و نه موسی ( "چه تعداد " جلوی فکر کردن شما را گرفته است.)
مسئله 4 - هیچ کدام . خروس ها که تخم نمی گذارند.اگر شما سعی کردید جواب توسط محاسبات و مقایسه اعداد بدست آورید ، شما دوباره به وسیله اعداد منحرف شدید.
مسئله 5 - بازمانده ها را دفن نمی کنند . آنها جان سالم بدر برده اند . شما به وسیله کلمات حقوقی و دفن کردن منحرف شده اید.
مسئله 6 - یک 25 تومانی و یک 5 تومانی . به یاد بیاورید ( فقط یکی از آنها ) نباید 25 تومانی باشد و همین طور هم هست . یک سکه 5 تومانی داریم.شما با عبارت " یکی از آنها نباید … " فریب خوردید.
منبع: سایت روزنه

129 نظر:

ناشناس گفت...

جالب بود به خنگی خودم پی بردم :(

ناشناس گفت...

جالبه

ناشناس گفت...

سوال 5 معنی نداره وقتی می گی سقوط بدم کجا دفن می کنند . توی سقوط هواپیما همه می میرند بیشتر توهم که میگی دفن. چطور زندن ؟؟؟!!!

ناشناس گفت...

جالب بود

www.sadatsystem.com/forums

hamid در ۱۳۸۷/۹/۱۴, ۱۰:۳۱ گفت...

حمید
با سلام. فهمیدم که خیلی این تست حرفه ای بود. یا میخواستید مردم را مسخره کنید یا اینکه فکر کنم خودتون با این تستها قبلاً شکست خورد بودید. فقط تعجب میکنم از سایت p30download که به این مطلب مسخره لینک داده .

ناشناس گفت...

با حال بود!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

جالب بود من این رو تو کلوپ iransetup خونده بودم

ناشناس گفت...

حالا هركي فقط به يكيشون درست جواب داده باشه IQدر حد اردك داره؟

ناشناس گفت...

مثل اینکه پی بردن به کم هوشی برای به بعضی ها تنگ اومده! مثلا اون ناشناس تاحالا نشنیده از یک سقوط عده ای جون سالم به در ببرند؟ عزیزم یک کم روزنامه بخون!
حمید جان شما هم آروم باش، همه که نباید بتونن جواب بدن... نازی

ناشناس گفت...

اونطورم كه نوشته بودين سخت و باورنكردني نبودنا

ناشناس گفت...

من که همه را جواب دادم.
چه سوالات ساده ای.
راستی این هم سوالات هوشی بود؟

ناشناس گفت...

aghaaaaaaaa! on keshti noharo ghabol nadaram:D
bebin gofte "che tedad BORDE SHOD"yani ona khodeshon naraftan yeki dige(noh) onaro borde! chon gofte borde shod! nagofte ke che tedad heyvan be dakhel keshti noh raftan ke!!!

ناشناس گفت...

تکراری ولی جالب بود

ناشناس گفت...

مسخره بود

Ahmad در ۱۳۸۷/۹/۱۴, ۱۳:۱۳ گفت...

خیلی تکراری بود، تا حالا 10 جای دیگه هم خونده بودم.

ناشناس گفت...

this one was really nice. I saw some other ideas not really good, having just little rough ideas about the questionnaire.
this shows the different mind abilities that even they cannot accept their mistakes

ناشناس گفت...

به لینک زیر برید تا عکس سوالی رو که مطرح کردمو ببینید.
اگه فرض کنیم که تصویر زیر یه انوبوس باشه که همه چیزش قرینه است، و در حال حرکته و دنده عقب هم نره اتوبوس به راست میره یا چپ؟


http://irapic.com/uploads/1228476709.jpg
************************************************

[URL="http://irapic.com/view/Bus.jpg-66538.html"][IMG]http://irapic.com/thumbs/1228476709.jpg[/IMG][/URL]

ناشناس گفت...

من جایی نخونده بودم ولی خیلی مسخره بود!

Unknown در ۱۳۸۷/۹/۱۴, ۱۴:۰۴ گفت...

خییلی جالب بود.کفم برید.

Unknown در ۱۳۸۷/۹/۱۴, ۱۷:۱۰ گفت...

دمت گرم جالب بود به حرف این خنگا که می گن بد بود توجه نکن کار خودت و ادامه بده !!!! چون نتونستن جواب بدن می گن بد بود ..

ناشناس گفت...

www.sorenphoto.com

ناشناس گفت...

خیلی هم اجق وجق نبود . من که مشکلی نداشتم.

ناشناس گفت...

اين مطلب براي ماه قبول بوده خيلي چرت

ناشناس گفت...

همش قدیمیو تکراری بود - در کل عیب نداره!

ناشناس گفت...

خیلی خوب بود. اون کسایی هم که اومدن گفتن مسخره بود برای اینه که صبح تا شب دنبال جوک و این آت و آشغال ها میگردن و این به نظرشون مسخره بوده چون منتظر بودن تا میخونن قهقهه بزنن.
و نتونستن بفهمن که هدف از طرح این سوالات اینه که دیدمون رو بازتر کنیم. همه چیز رو که همیشه یه جور دیدیم حالا جور دیگه ای ببینیم و بفهمیم که گاهی مسائل متفات از اون چیزی که به نظر میان هستن پس زود قضاوت نکنیم.
اون دوستان هم فکر نکنن که همه چیز تو زندگی اینه که با sms یا تو yahoo massenger برا هم جوک بفرستن. اون هم جوکهای بامزه (به قول خودشون)

ناشناس گفت...

جالب بود مرسي

-----------------------
http://www.irnest.ir

ناشناس گفت...

این شیوه بسیار رایج در رسانه های اروپا و آمریکا برای فریب افکار عمومی است و یکی از شیوه های حرفه ای در رسانه محسوب می شود که شما با بازی با کلمات و یا در کنار هم قرار دادن بعضی کلمات فکر بیننده و شنونده را به مطلبی که خودتان می خواهید سوق می دهید
دوستانی که گفتن چرت بود احتمالا کمی براشون عجیب بوده چون سوالات مثل یک سوال تست طراحی شده در صورتی که اگر نمونه هایی از این خبرهای رسانه ای درج می شد کاربران حتما همگی شما رو تحسین می کردند

ناشناس گفت...

جالب بود خیلی عالی بود

ناشناس گفت...

سوالات خیلی ابتدائی بود.واقعا از p30downloadبعیییییییییییییییییییییییییییییییییید بود.......

ناشناس گفت...

تردید نداشته باش که خودت از همه خنگ تر هستی
شرط می بندم تو نتونستی به اینا جواب بدی

ناشناس گفت...

سلام به همه دوستهای خنگ خودم
درصد هوش کمتر از نخود

Unknown در ۱۳۸۷/۹/۱۴, ۲۳:۲۷ گفت...

من یه خنگم

مجتبی ستوده در ۱۳۸۷/۹/۱۴, ۲۳:۳۲ گفت...

بابا چقدر سخت میگیرید . این دست مطالب فقط برای اینه که سرگرم بشیم و دلیلی وجود نداره که چه کسی تونسته جواب بده و چه کسی نتونسته جواب بده

ناشناس گفت...

واقعا لوس بود

ناشناس گفت...

منم فهمیدم یکمی خنگم

ناشناس گفت...

واسه كلنجار رفتن با ذهنت خوب بود اما خيلي كم بود؛ كمي وقتشو بيشتر كنيد بهتره !!!!!!!
بعضي هاش بي مزه بود اما در كل مرسي

ناشناس گفت...

kheili khande dar bud
vali bish az had asoon bud ke beshe esmesho test gozashta
koli khandidam
ba maze bud

ناشناس گفت...

خوش به حال خودم که همشو درست جواب دادم!!

ناشناس گفت...

faghat teste 1 , baghiash khozabal bud. merci

ناشناس گفت...

جالب بود.فکر نمیکنم جواب دادن یا جواب ندادن به این سوال ها چیزی رو ثابت کنه.
مثلا من چندتا سوال رو خیلی سطحی خوندم و راحت تونستم بهشون جواب بدم ولی بعضی دیگه رو خیلی با دقت خوندم ولی نتونستم بهشون جواب بدم.

ناشناس گفت...

جالب بود ولی خیلی سخت نبودبه جز سوال آخری به همه درست جواب دادم مرسی منتظر تستهای هوش سختر هستم .

ناشناس گفت...

به حدی ساده بود که خندم گرفت.

ناشناس گفت...

فقط میتوانم بگویم استثنائی بود،
جواب ابلهان خاموشی است

ناشناس گفت...

جالب بود. ساختار جالبی داشت . اینگونه تست ها ادم رو به فکر وادار میکنه که الگوریتم مغز انسان آنقدرها هم کامل نیست و مثل بقیه وسایل دارای باگ است. معلومه که خدا هم ...
خوش باشید...

ناشناس گفت...

باحال بود...

ناشناس گفت...

ناشناسان محترم خيلي جدي نگيريد اين فقط يه تست بود!!!!
در ضمن اينقدر نگيد از ......بعيد بود به خاطر لينك .... تو رو خدا اينقدر از خوب خدا نسازيد و اينقدر غرور تزريق نكنيد

ناشناس گفت...

عالی بود
www.beraya.blogfa.com

ناشناس گفت...

مسئله 1 و مسئله 6 تامل برانگیز بود اما مسئله 5 نام مفهوم ، در کل جالب بود باز هم از این مطالب بنویس .

ناشناس گفت...

من که خیلی خوشم آمد.نمیدونم چرا دوستان به همدیگر احترام نمیگذارند. اگر خوشتون نیامده یا هر چیزی میتونید خیلی بهتر از اینها بنویسید. کاش سعی میکردیم توی این دنیا مجازی هم به همدیگر احترام بگذاریم.من که فقط 2 تاش رو تونستم جواب بدم

ناشناس گفت...

من جایی نخونده بودم ولی خیلی خیلی مسخره بود!

ناشناس گفت...

منم بعد از خوندن 10 20 تا از نظرات اومدم که نظرمو بنویسم دیدم مطلب شماره 49 صحبت منه و من هم تحسین میکنم. امیدوارم این قبیل برخورد ها شمارو دلسرد نکنه.متشکر از مطالبت

ناشناس گفت...

سلام . تو وبلاگم تستی مشابه این را قبلا گذاشته بودم

ناشناس گفت...

من همه اش را درست جواب دادم یعنی خیل باهوشم؟!

ناشناس گفت...

من همه رو به جز سوال 5 رو درست جواب دادم ،البته سوالات شما آسون نبود من با هوش هستم

ناشناس گفت...

خیلی جالب بود

ناشناس گفت...

بامزه بود

ناشناس گفت...

چقدر سخت بود!!!

ناشناس گفت...

غضنفر :
ما كلا مجموعه خنگولها هستيم .شما هم همينطور .

ناشناس گفت...

خيلي قديمي وراحت

ناشناس گفت...

عالی بود

ناشناس گفت...

من رومینا هستم و ازاین سوال هاخوشم امد فقط اگر
امکاندارد تست وسوال های خیلی جدید هم بگذارید

رومیناسلیمانی 10ساله

ناشناس گفت...

من همهرو جواب دادم

بااین که فقط 10 سال

دارم

ناشناس گفت...

بامزه بود بامزه بود خیلی بامزه بود بسیار بامزه بود

vahid در ۱۳۸۸/۳/۲, ۲۳:۲۷ گفت...

همه رو جواب دادم هيچ سخت نبود

محمد گفت...

همه رو جواب دادم ساده بود ولی سوال6سوال خوبی بود

ناشناس گفت...

gjyjgjgjgj

ناشناس گفت...

sikter

ناشناس گفت...

من همه را جواب دادم با اینکه هنوز به دنیا نیامدم

ناشناس گفت...

منم همه رو جواب دادم
ولی اشتباه(قابل توجه 10 ساله ها)
بیشتر تست دقت بود تا هوش

ناشناس گفت...

واقعا جالب بود امیدوارم بازم از این تست ها بزارین توسایت

ناشناس گفت...

خیلی جالب بود

ناشناس گفت...

اگر این واقعا تست هوش استانداردی بود پس من خیلی به خودم امیدوار شدم که تونستم به این خوبی جوابا رو بگم به هر حال ازتون ممنونم ولی احساس می کنم این تست هوش بچه های دبستانی بود .

ناشناس گفت...

واقعا"‌بامزه و آموزنده بود

ناشناس گفت...

واقعا"كه بعضي ها هم بيكارن ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

9 ساله ای که 3 جواب درست بدهدچطور است

ناشناس گفت...

سلام من پیام هستم می خواستم بگم که سوالاتون جالب بود مرسی ولی سوال اخر بچه گانه بود بای

ناشناس گفت...

سلام من ایرج محبی متولد سال 1330 ساکن کرمانشاه-صحنه-روستای حمام دره هستم فقط می خواستم فرصتی پیدا کنم خودمو معرفی کنم که الان پیش امد ممنون از سوالات خوبتون که باعث شدید خودمو معرفی کنم فقط من پیچوک سرهستم یادتان نره god bay

ناشناس گفت...

من راهنمایی هستم ولی همه رو جواب دادم مسخره بود

ناشناس گفت...

سلام ممنون

ناشناس گفت...

سلام خیلی جالب بود .

عاطفه گفت...

عاطفه
خوب بود توانستم تمام سؤال ها را به درستی انجامدهم

زهرا گفت...

مسخره بود

شروین گفت...

جناب ایران واقعا" تونستی جواب بدی؟؟؟؟؟؟
اونایی که ادعاشون زیاده چیزی حالیشون نیست
فقط یه نکته بود

ناشناس گفت...

كثافتها اين چه كس شعرايي بود

ناشناس گفت...

ببینید چرت وپرت بود اسکول ها

ناشناس گفت...

کیرم دهانتان

ناشناس گفت...

گاییدمتان

ناشناس گفت...

خنده داربود مخصوصاسوال5

ناشناس گفت...

بد نبود ولی خیلی پیشوپا افتاده بود

ناشناس گفت...

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بوووووووددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نگهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه دارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
........................................................................
........................................................................

ناشناس گفت...

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

چیز هایی یاد نگرفتم.


















ممنون

ناشناس گفت...

خیلی ممنون جالب بود من فقط سوال4و5رو نتونستم جواب بدم بازم از این کارا بکنین

kamand گفت...

عالییییییییییییییییییییییییییییییییی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووود
خداااااااااااااااااااااااااااااااااا
نگهدااااااااااااااااااااااااااااااار
www.expensive.blogfa.com

mohammad ali zare گفت...

خوبه ولی تکراری زیاد داشت هرچند ما بچه های جویم همشون پاسخ دادیم سعی کنید تست هوش های مشکل تر بفرستید. با تشکر ازجویمی های عزیز.

سجاد گفت...

خوب بود اما من این هارو تو تست هوش تیز هوشان زده بودم

ناشناس گفت...

قدیمی بود

ناشناس گفت...

بحال بودولي بعضي هاش خيلي چرت بود

ناشناس گفت...

جالب بود.مرسي

ناشناس گفت...

خيلي جالب بود

ناشناس گفت...

قشنگ بودن
ممنونم
بازم جدیدترشو بذار

ناشناس گفت...

که چی؟ من اگه کتاب بخونم مطالب بیشتری گیرم میاد!!!!!
مطالبی بگید به درد مردم بخوره.

ناشناس گفت...

منم موافق نظر ناسشناسم
که چی؟

ناشناس گفت...

سلام
هر کی اینجا هست جواب بده

ناشناس گفت...

هر چند كه تكراري بود ولي جالب بود

ناشناس گفت...

سوال اولی جوابش اینه گفتید فرض کنید پس سن خودمون

ناشناس گفت...

همشو جواب دادم خیلی باهوشم

احبث گفت...

خيلي راحت بوى همه را به خوبي جواب جواب ىاىم

ناشناس گفت...

قدیمی قدیمی قدیمی قدیمی قدیمی تا به حال هزار جا خونده بودم لطف کنید به روز باشید

ناشناس گفت...

سلام خسته نباشید!!سوالها جدید نیستن!!خدایی حال نکردم

ناشناس گفت...

خیلی مسخره بود

ناشناس گفت...

خوب - زیبا

ناشناس گفت...

کس مادر هرکس میاد تو سایت

ناشناس گفت...

من الناز هستم من به درستی توانستم پاسخ صحیح را بگویم
باتشکر ولی تا به حال هر کدام را 60 بار شنیده بودم

ناشناس گفت...

جواب سوال1 رو اشتباه نوشته چون اتوبوس برقي راننده نداره!

nazi گفت...

خوب بود ولی نباید اسم این تست رو تست هوش گذاشت
چون جوابش رو هر بچه ای هم میدونه

ناشناس گفت...

خیلی تکراری بود تو هر سایتی که رفتم همین سوالات بود تو رو خدا یه کم امروزی فکر کنید اخه اینا چیه به قول نازی جوابش رو هر بچه ای میدونه...

ناشناس گفت...

سلام من توانستم بدون نگاه از روی جوابها پاسخ سوال هایتان را بدهم چون من خیلی دقیق وباریک اندیشم

ناشناس گفت...

دو تا سوال آخر خیلی جالب بود ولی بقیه پیش پا افتاده بود

ناشناس گفت...

مضخرف بود

ناشناس گفت...

خیلی تابلو بود جواب ها

ناشناس گفت...

گيج شدم

ناشناس گفت...

آقا يا خانم معلم سخترش كن حالا من يه سوال طرح ميكنم جوابشو به اين آيدي بفرستيد فرض كنيد روي يه شاخه درخت 12 كبوتر نشسته با يه تفنگ چند تاي اونا رو كشت Ahmad_haidari_10

ناشناس گفت...

کیر تو کون نویسنده وبلاگ وهمه ی دختران خوش کسی که به این سایت می ایند .اخه کیرم تو کونت ای نویسنده وبلاگ این هم تست هوش بود.اگه کون خواهرتو میاوردی تا یه کیر کنم توش بهتر بود تاسوالت را نوشتی .کیرم تو کس خواهر جوونت که کرم می زنه و بچه ها تو اتوبوس کسش گذاشتند.

ناشناس گفت...

جالب بود

ناشناس گفت...

سخت ترش کنید

ناشناس گفت...

تکراریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه

ناشناس گفت...

خوب بود،باعث شددقتمون بيشترشه.

ناشناس گفت...

فقط 1 باحال بود

لینکهای دوستان