تغییر آیکن بخش استارت منو در ویندوز 7

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۸۸/۱۱/۱۷

تغییر آیکن بخش استارت منو در ویندوز 7



Windows 7 Start Orb Changer یک برنامه کم حجم و ساده برای تغییر نماد بخش استارت در ویندوز 7 می باشد . برای تغییر این نماد کافیست بعد از باز نمودن برنامه با کلیک بر روی گزینه change Orb و انتخای ایکن مورد نظر خود و سپس زدن دکمه start explorer آیکن بخش Start را تغییر دهید .

» دانلود برنامه - 580 کیلوبایت


5 نظر:

Amin در ۱۳۸۸/۱۱/۱۷, ۱۶:۳۱ گفت...

سلام.خسته نباشید.یک سوال داشتم...
لطفا به اولین تصویر قسمت جدیدترین قابلیت‌های بلاگر یک نگاهی بندازید بندازید.
همونطور که میبینید در اون تصویر زیر قسمت title پست یک قسمت برای تعیین آدرس پست وجود داره که وبلاگ من اون رو نه در بخش blogger.com داره ونه در بخش draft.blogger.com.
چه کنیم که چنین چیزی داشته باشیم؟چون زبان ما فارسی هست یک چنین چیزی خیلی به دردمون میخوره.

Amin در ۱۳۸۸/۱۱/۱۷, ۱۶:۳۲ گفت...

‌http://3.bp.blogspot.com/_ePNaPx__W9w/SGPXD5ImJBI/AAAAAAAAAVU/lZo0EWh8eQs/s1600/image-bubble.jpg

مجتبی ستوده در ۱۳۸۸/۱۱/۱۷, ۲۰:۰۸ گفت...

من این قابلیت را برای اولین بار میبینم . این ویژگی برای من هم فعال نیست . ممکنه که در آینده و از بین قابلیتهایی که گوگل برای اضافه نمودن به بلاگر در نظر گرفته باشه ، اضافه گردد .

آیا شما منبع خاصی برای این قابلیت دارید که توضیحی درباره اون داده باشه ؟

Amin در ۱۳۸۸/۱۱/۱۸, ۱۳:۲۰ گفت...

من این عکس رو از آدرس http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?answer=156829 که به قسمت وبلاگم پیوند داره بدست آوردم.البته اونجا هدف از این عکس چیز دیگه‌ای هست اما نظر من رو به شدت به خودش جلب کرده؛ چون ما فارسی زبان‌ها برای تعیین آدرس شدن پست وبلاگمون مجبوریم ابتدا معادل انگلیسی اون رو تو قسمت عنوان بنویسیم و بعد مجددا پست رو ویرایش و قسمت انگلیسی رو حذف کنیمکه زمانبر هست.اگه همچین امکانی به بلاگر اضافه بشه خیلی برای ما ایرانی‌ها خوب میشه.

Amin در ۱۳۸۸/۱۱/۱۸, ۱۳:۲۷ گفت...

راستی از شما که تو بلاگر صاحب نظر هستید یک سوال دارم.فرض کنید وبلاگ من به یک دامنه متصل هست برای مثال www.example.com ؛ حالا من بعد از مدت‌ها تصمیم میگیرم برای قسمت دانلودهای سایتم یک subdomain بخرم و اون رو به یک هاستینگ غیر از بلاگر متصل کنم، برای مثال www.dl.example.com که به یک هاستینگ دلخواه وصل باشه و به بلاگر هیچ ربطی نداشته باشه؛ دلیل اینکه چرا من برای دامین اصلی هم از همون هاست استفاده نمیکنم اینه که من روزانه هزاران بازدید کننده از موتورهای جستجو دارم و در صورتی که از بلاگر برم مثلما اونا رو از دست خواهم داد، بنابراین تصمیم به این کار گرفتم، آیا این کار شدنی هست؟اگر هست چطوری؟مرسی.

لینکهای دوستان