ساخت فرم تماسهای حرفه ای و رایگان برای ارتباط با مخاطبان وبلاگ خود

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۸۹/۰۱/۰۴

ساخت فرم تماسهای حرفه ای و رایگان برای ارتباط با مخاطبان وبلاگ خود


خیلی ازدوستان  چه از طریق فرم تماس و چه از طریق ایمیل  از من تقاضای معرفی سایت هایی برای ساخت فرم تماس دارند . بنابراین تصمیم گرفتم که چند سایت معروف برای ساخت فرم تماس برای وبلاگ را معرفی کنم . دوستان به دلخواه میتوانند با استفاده از یکی از سایتهای زیر فرم تماس دلخواه خود را برای ارتباط با مخاطبان وبلاگ خود بسازند .

و اما سایتهای مورد نیاز برای ساخت فرم تماس  :

از میان سایتهای بالا من با Kontactr و Email Me Form کار کرده ام که متاسفانه اولی در دسترس نیست .در ضمن میتوانید نمونه فرم تماس ساخته شده توسط  Email Me Form را در اینجا ببینید  . در کل با توجه به ساده بودن ساخت من به شما شماره 6 را پیشنهاد میکنم .( فرم تماس پیش فرض وبلاگ من )

طریقه انتشار کدها در وبلاگ : طریقه استفاده این کدها هم بسیار راحت است . فقط کافیست از کدهای نهایی فرم تماس را یا بعنوان یک پست  و با قرار دادن یک تاریخ قدیمی در وبلاگ خود منتشر کنید و سپس با دادن لینک در صفحه اول وبلاگ به خوانندگان خود معرفی کنید ( مانند وبلاگ خود من ) و یا اینکه کد ها را در یک گجت از نوع HTML/JAVA در وبلاگ قرار دهید . ( من روش اول را توصیح میکنم )

4 نظر:

Unknown در ۱۳۸۹/۱/۴, ۲۰:۱۷ گفت...

سلام
طبق معمول عالی بود
فقط در انتخاب تیتر: رایگان و مجانی فکر نمیکنم تفاوتی داشته باشن

مجتبی ستوده در ۱۳۸۹/۱/۶, ۱۰:۲۱ گفت...

درسته . اصلاح میکنم . ممنون از دقت شما

خط و رنگ(مرجع کمیک استریپ فارسی) در ۱۳۸۹/۵/۱۱, ۱۸:۰۷ گفت...

ممنون.

باغ بان باشی در ۱۳۹۰/۱/۱۰, ۱۷:۰۱ گفت...

درسته . اصلاح میکنم . ممنون از دقت شما

لینکهای دوستان