جایزه جهانی موبایل 2008 اهدا شد

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۸۶/۱۱/۲۷

جایزه جهانی موبایل 2008 اهدا شد


مهر: شرکت سونی اریکسون تولید کننده تلفن همراه اعلام کرد: تلفن همراه مدل "واکمن W910i" در سیزدهمین دوره "جایزه جهانی موبایل" جایزه " Best Handset" را از سوی انجمن "جی اس ام" دریافت کرده است.

سونی اریکسون خبر داد که تلفن همراه مدل "واکمن W910i" جایزه Best Handset (بهترین تلفن در یک قطعه) را در دوره "جایزه جهانی موبایل 2008" (Global Mobile Awards 2008) از سوی انجمن "جی اس ام" دریافت کرد.

جایزه جهانی موبایل که سیزدهمین دوره خود را پشت سر گذاشت همه ساله به بهترین دستگاه تلفن همراه جایزه ای را در بخشهای مختلف اعطا می کند.

براساس گزارش VNUNet، تلفن همراه W910i از سری واکمن که سال گذشته وارد بازار شد، برای سرگرمیهای چندرسانه ای شامل موسیقی، بازیهای سه بعدی، فیلم و ورود با سرعت بالا به اینترنت توسعه داده شده است.

همچنین این تلفن همراه از عملکردهایی چون Shake Control و SenseMeTM که تحولی در استفاده از موسیقی در تلفن همراه ایجاد کرده اند، برخوردار است.

این محصول سونی اریکسون مجهز به یک گیگابایت حافظه Memory Stick Micro است که امکان ذخیره و آرشیو 900 آهنگ را دارد و حتی می تواند با کارت حافظه این حجم را افزایش دهد.

در این خصوص "دیک کومیانا" رئیس شرکت سوئدی ژاپنی سونی اریکسون اظهار داشت : "ما به این جایزه که به محصولی تا این حد موفق اعطا شده است، مباهات می کنیم. W910i نه تنها یک تلفن همراه ویژه موسیقی است بلکه یک ابزار چندرسانه ای واقعی مجهز به بازی، فیلم و اینترنت است."

عرضه تلفنهای همراه از سری واکمن با ورود W800i به بازار در سال 2005 آغاز شد. تاکنون در تمام دنیا بیش از 57 میلیون دستگاه از این نوع تلفن همراه به فروش رفته است.

از آن زمان خانواده تلفنهای همراه سری واکمن به رشد خود ادامه داده است به طوری که تازه ترین محصول این سری با عنوان W980i در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا معرفی شد. این دستگاه می تواند حداکثر 8 هزار قطعه موسیقی را در خود ذخیره کند.

0 نظر:

لینکهای دوستان