فرار از تبخیر غیراصولی سایتهای جمیل و بلاگر توسط مخابرات

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۸۷/۱۰/۱۹

فرار از تبخیر غیراصولی سایتهای جمیل و بلاگر توسط مخابرات


خب بسلامتی مخابرات بلاگر و جمیل رو در بعضی مناطق تبخیر کرده. بناچار من هم دست به دامن دوبرنامه سودمند windows Live Writer و افزونه Scribe Fire شده ام و مطالب این وبلاگ رو از طریق این دو برنامه ارسال خواهم کرد تا شایدفرجی حاصل بشه و این سایتها دوباره از حالت تبخیر به حالت جامد تبدیل بشوند.


برای استفاده ازبرنامه های ذکر شده دربالا میتوانید از لینکهای زیر اقدام به دانلود نمائید:

» دانلود نسخه همراه برنامه لایو رایتر+ توضیحات تکمیلی در وبلاگ دوست گرامی Web3b
» دانلود آخرین نسخه افزونه ScibeFire

» دانلود نسخه 2009 برنامه لایو رایتر : شما همچنین میتوانید آخرین نسخه برنامه لایو رایتر رو از لینک زیر دانلود کنید :



(محیط نصب نسخه 2009)

در ابتدا بعد از نصب و اجرای برنامه ، قسمت Writer رو انتخاب کرده و سپس بر روی Install کلیک کنید ( حجم نصب در حدود 15 مگ) . با توجه به میزان سرعت اینترنت شما (مال من 128- kbit 128 ) حدودا 12 قیقه طول کشید تا در سیستم من نصب بشه.

» تصویر برنامه لایو رایتر نسخه 2009 بعد از نصب ( نسخه 2009 شماره ساخت 14 )

» دانلود آخرین نسخه از برنامه Windows Live Writer Version 14.0.8050.1202 از اینجا .


» پ.ن : وبلاگ یکنویس مطلب جامع و کاملی درباره 15 نرمافزار مرتبط با بلاگ نویسی ارائه کرده که حتما این مطلب رو بخونید

» پ.ن : یکی از روشهای مفید و سودمند برای خواندن ایمیلهای خود در جمیل ، استفاده از بخش iGoogle از سایت گوگل است.



+ =رفع تبخیر

4 نظر:

ناشناس گفت...

سلام،
من چند وقت پیش دانلودش کرده بودم اما هنوز مثل انسان های اولیه وبلاگ می نویسم... شاید من هم لایورایتری شدم! راستی یه توضیح در مورد Scirbe Fire می دی که به چه دردی می خوره؟

مجتبی ستوده در ۱۳۸۷/۱۰/۲۰, ۱۴:۱۳ گفت...

ScribeFie افزونه ایست برای فایرفاکس که شامل ادیتوری هوشمند است و کاربر میتواند از طریق این ادیتور مطالب خود را منتشر کند. این هم تصویری از محیط ادیتور ScribeFire:

http://i39.tinypic.com/vfv48k.jpg

ناشناس گفت...

توی شیراز بلاگر فیل تر شده ولی بدون پیغام فیل ترینگ اما من از این آدرس استفاده میکنم
www2.blogger.com
و مشکلی هم باهاش ندارم به دوستان این روش رو اوصیه می کنم.
ممنون از پست پر کاربردتون

امین روانبخش در ۱۳۹۰/۱/۱۰, ۱۷:۰۳ گفت...

توی شیراز بلاگر فیل تر شده ولی بدون پیغام فیل ترینگ اما من از این آدرس استفاده میکنم
www2.blogger.com
و مشکلی هم باهاش ندارم به دوستان این روش رو اوصیه می کنم.
ممنون از پست پر کاربردتون

لینکهای دوستان