6 برنامه مجانی که میتوان آنها را جایگزین مدیا پلیر ویندوز کرد

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۸۷/۱۲/۱۸

6 برنامه مجانی که میتوان آنها را جایگزین مدیا پلیر ویندوز کرد


6+1 برنامه  مجانی که میتوان آنها را جایگزین مدیا پلیر ویندوز کرد : ( بروز شد )

1- برنامه 0.9.8 VLC Media player

2- برنامه 2.9.4.1434 KM player


3- برنامه 6.4.9.1 Media player Classic

4- برنامه   2.1.16.4631 GOM player


5- برنامه  Zoom player 5.0.2


6- برنامه BS player 1.37.826

6+1 - و در نهایت برنامه معروف  Jetaudio 7.1.9

8 نظر:

ناشناس گفت...

من vlc player را توصیه می‌کنم. همواره مجانی و بسیار قدرتمند است. تمام فرمت‌ها را هم نشان می‌دهد.

ناشناس گفت...

اینو آخرش یادت رفت بنویسی
منبع: تکنوباز

ناشناس گفت...

فقط JetAudio

ناشناس گفت...

KM Player خیلی عالیه
فارسی هم میشه

ناشناس گفت...

JetAudio Basic رایگان است و بسیار بسیار برنامه قوی است ولی شما آن را ذکر نکردید.

Unknown در ۱۳۸۷/۱۲/۲۱, ۲۰:۴۰ گفت...

i offer km player,i even prefer to expensive player,It's too good for pro and amautor.

ارمین گفت...

من قبلا فقط از JetAudio استفاده میکردم اما یکبار که نتونستم یک زیر نویس را باهاش اجرا کنم موقتا رفتم سراغ km player و همون یک بار باعث شد برای همیشه ازش استفاده کنم چون نسبت به JetAudio واقعا حرفه ای تره
شما یک صحنه از یک فیلم را با هر دو پلیر اجرا کنید و تفاوت چشمگیر کیفیت را در Km player ببیند

ناشناس گفت...

winamp رو از قلم انداختی

لینکهای دوستان