یازده برنامه پرکاربرد و پرطرفدار کاربران ویندوز

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۸۸/۰۲/۰۷

یازده برنامه پرکاربرد و پرطرفدار کاربران ویندوز


بدون هیچ مقدمه‏ای 10+1 برنامه پرطرفدار کاربران ویندوز را باهم مرور می‏کنیم:


1 - برنامه Vlc Player
برنامه‏ای بای پخش اصوات موسیقی

2- برنامه CCleaner
برنامه‏ای برای حذف فایلهای زائد ویندوز و رجیستری

3- برنامه  Google Chrome
مرورگر معروف گوگل که میتوان از ان به عنوان جایگزین فایرفاکس و IE  استفاده کرد

4- برنامه Streamdesk
برنامه‏ای برای دیدین ان لاین فیلم

5- برنامه  Thunderbird
برنامه‏ای برای مدیریت ارسال ایمیل و جایگزین برنامه Outlook

6- برنامه Gimp
برنامه‏ای برای ویرایش تصاویر و جایگزینی مطلوب بجای برنامه فتوشاپ

7- برنامه Wavepad
برنامه‏ای برای ویرایش فایلهای صوتی

8- برنامه Desktoptopia
برنامه‏ای برای مدیریت تصاویر و  تغییر پس‏زمینه ویندوز

9- برنامه Picasa
برنامه ای برای مدیریت تصاویر و ویرایش و آپلود تصاویر

10- برنامه Update Cheker
بهترین برنامه برای مطلع شدن و  بروزرسانی برنامه‏های نصب شده در ویندوز خود

11- برنامه  Winsnap
بهترین برنامه برای تصویربرداری از محیط ویندوز

2 نظر:

سنتری در ۱۳۸۸/۲/۷, ۱۸:۵۶ گفت...

من فقط از گوگل گروم استفاده کردم بقیه رو هم امتحان میکنم یه لینگ از این مطلب تو WWW.SAN3.IR است

سنتری در ۱۳۹۰/۱/۱۰, ۱۷:۰۷ گفت...

من فقط از گوگل گروم استفاده کردم بقیه رو هم امتحان میکنم یه لینگ از این مطلب تو WWW.SAN3.IR است

لینکهای دوستان