آیا شما میتوانید از ویندوز 7 استفاده نمائید؟

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۸۸/۰۲/۲۴

آیا شما میتوانید از ویندوز 7 استفاده نمائید؟


اگر از کاربران ویندوز ویستا و xp باشید و بخواهید که از ویندوز 7 نیز استفاده نمائید باید سیستم شما حداقل قطعات سخت افزاری مورد نیاز برای نصب ویندوز 7 را دارا باشد . برای اینکه مطلع گردید سیست کنونی شما جوابگوی نصب ویندوز 7 است و یا خیر ، مایکروسافت اقدام به انتشار برنامه  ٌWindows 7 Upgarde  Advisor Beta  نموده است . این برنامه با اسکن نمودن قطعات سخت افزاری سیستم شما مشخص می‏کند که سیستم شما دارای حداقل قطعات لازم برای نصب ویندوز 7 است یا خیر .

» دانلود برنامه Advisor Beta به حجم 6.5 مگ

5 نظر:

هومن در ۱۳۸۸/۲/۲۴, ۲۳:۰۵ گفت...

وبلاگی بس عالی دارید. خسته نباشید : )

ناشناس گفت...

سایتی نیست که همین کارو تحت نت انجام بده؟

Micro-Boy گفت...

اقا خسته نباشید
من ویندوز 7 رو نصب کردم الان یه مشکل دارم areo effect روی سیستم من اجرا نمیشن و میگه باید کارت گرافیکت رو
اپدیت کنی ولی متاسفانه فایل اپدیت کارت گرافیک من روی ویندوز 7 کار نمیکنه هیچ راهی بنظرتون نمیرسه!!؟؟؟
پیروز و سربلند باشید

مجتبی ستوده در ۱۳۸۸/۲/۲۵, ۱۹:۳۷ گفت...

@ Micro-Boy :
شما باید جدیدترین درایور کارت گرافیک سیستم خودتون رو دانلود و نصب نمائید . در ضمن مدل کارت گرافیکتون چیه ؟ باید قدیمی باشه که ویندوز 7 نشناخته . چون ویندوز 7 دارای جدیدترین درایورهای قطعات سخت افزاری و بعیده که درایور کارت گرافیک شما رو نشناخته باشه . برای دانلود درایور به لینک زیر بروید :
http://softgozar.com/WebPage/Download.aspx?SoftwareId=244&Title=NVIDIA%20GeForce%204,5,6,7,8,9,200%20Series%20Graphic%20Driver%20for%20Win%209x,Me,2000,XP,2003,Vista,7%20until%202009-05-07

Micro-Boy گفت...

اقا خسته نباشید
من ویندوز 7 رو نصب کردم الان یه مشکل دارم areo effect روی سیستم من اجرا نمیشن و میگه باید کارت گرافیکت رو
اپدیت کنی ولی متاسفانه فایل اپدیت کارت گرافیک من روی ویندوز 7 کار نمیکنه هیچ راهی بنظرتون نمیرسه!!؟؟؟
پیروز و سربلند باشید

لینکهای دوستان