آیا میتوان بصورت مخفی و ناشناس از اینترنت استفاده کرد؟

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۸۸/۰۳/۱۲

آیا میتوان بصورت مخفی و ناشناس از اینترنت استفاده کرد؟


واقعا نمیتوان جواب دقیقی در این زمینه ارائه کرد . اما به روشهای نوینی که اخیرا شرکتهای معروف در این زمینه ارائه کرده اند توجه کنید :

» برای بزگنمائی بر روی تصاویر کلیک کنید

برای استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلور 8 در حالت مخفی ( Private ) دوراه وجود دارد . در حالت اول بعد از باز نمودن اینترنت اکسپلور  نسخه 8 ، از قسمت بالا سمت راست بر روی عبارت  Safety کلیک کرده و از زیر مجموعه باز شده عبارت " In Private Browsing " را انتخاب نمائید . در این حالت هیچ رد پایی از شما در اینترنت باقی نمی ماند و همه گشت و گذار و تاریخچه و کوکیها و همه اطلاعات گشت و گذار شما در اینترنت از دسترسی دیگران بدور می‏ماند.

» اطلاعات بیشتر

اما روش کوتاه دیگر که از ویژگیهای جالب  و جدید ویندوز 7 میباشد اینست که با کلیک راست بر روی نماد برنامه اینترنت اکسپلور در نوار وظیفه میتوان بصورت مستقیم بر روی عبارت " In Private "  کلیک کرد و به گردشگری در اینترنت درحالت مخفی پرداخت . 

همین ویژگی هم در مرورگر فایرفاکس نسخه 3.5 بتا 4 و هم در مرورگر گوگل کروم وجود دارد که به گفته شرکتهای فوق توسط این روش هیچ گونه ردپایی از شما در اینترنت بجا نمی‏ماند . 
پ.ن : البته من به این نوع وب گردی مشکوکم . چون در یک اداره ای من از این روش استفاده کردم و بعد متوجه شدم که توسط برنامه Kerio winroute firewall همه اطلاعات مونیتور شده است .

» اطلاعات بیشتر

3 نظر:

سنتری در ۱۳۸۸/۳/۱۵, ۱۱:۵۳ گفت...

خسنه نیاشی امکانش هست اجازه بدی از مطالبت در www.san3.ir استقاده کنیم

مجتبی ستوده در ۱۳۸۸/۳/۱۵, ۱۶:۲۳ گفت...

با ذکر منبع ایرادی نداره

سنتری در ۱۳۹۰/۱/۱۰, ۱۷:۰۲ گفت...

خسنه نیاشی امکانش هست اجازه بدی از مطالبت در www.san3.ir استقاده کنیم

لینکهای دوستان