اضافه نمودن ابزار ترجمه متون از زبان فارسی به انگلیسی توسط گوگل به وبلاگ

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۸۸/۰۳/۲۹

اضافه نمودن ابزار ترجمه متون از زبان فارسی به انگلیسی توسط گوگل به وبلاگ


بله، خبر فوق العاده ای یه چیزی که مدت ها منتظرش بودیم.
بالاخره گوگل اعلام کرد سرویس مترجم اون هم اکنون قادر به ترجمه متون فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی می باشد و شما با رفتن به این آدرس می توانید از این سرویس استفاده کنید.
شما از این سرویس می توانید برای ترجمه اخبار، وب سایت، وبلاگ، توییت، پیغام هاتون در فیس بوک و فرندفید و … استفاده نمائید.
خب متن بالا برگرفته از سایت عصرونه میباشد که این خبر را منتشر نموده است. برای خواندن کامل این متن به اینجا مراجعه کنید.اما هدف از این پست اضافه نمودن این قابلیت به وبلاگها و وبسایتها میباشد . 
1- برای این کار ابتدا به این سایت مراجعه کنید ، از شماره 1 زبان Persian را به عنوان زبان پیش فرض وبلاگ و یا وبسایت خود تعیین نمائید . سپس کدهای تولید شده از بخش 2 را در بخشی مناسب از وبلاگ و یاوبسایت خود که نیاز دارید قرار دهید.
2- کاربران بلاگر : به بخش Layout  و سپس Page Elements رفته و  یک ویجت از نوع Java/HTML از قسمت Add a Gadget ساخته و کدهای بخش 2 قسمت بالا و یا کدهای زیر  را در درون آن کپی نمائید و تغییرات را ذخیره نمائید .

<script src="http://www.gmodules.com/ig/ifr?url=http://www.google.com/ig/modules/translatemypage.xml&up_source_language=fa&w=160&h=60&title=&border=&output=js"></script>

0 نظر:

لینکهای دوستان