استایل آزمایشی برای فارسی سازی سایت هاتمیل

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۸۸/۰۴/۱۷

استایل آزمایشی برای فارسی سازی سایت هاتمیل


خب کمی دستبکار شدم و استایلی رو برای فارسی سازیی سایت Hotmail اماده کردم . من این استایل رو با توجه به نیازمندی های خودم نوشتم و توانستم هاتمیل رو تقریبا با زبان فارسی سازگار کنم . به همین جهت برای اینکه شما هم از این استایل استفاده کنید آن را بر روی سایت Stylish آپلود کردم .

» درابتدا اگر افزونه استالیش را بر روی فایرفاکس خود ندارید کافیست به اینجا بروید ونصب کنید و  برای نصب استایل مخصوص به اینجا بروید . درضمن با استفاده این استایل تبلیغات سایت Hotmail حذف خواهند شد.

پ.ن : به طور حتم این افزونه دارای ایراداتی است . خوشحال میشوم که ایرادات را در بخش نظرات بیان کنید  و یا اگر شما قبلا استایلی را برای فارسی سازی ( پشتیبانی زبان فارسی )  سایت Hotmail نوشته اید ، لطفا در بخش نظرات بیان نمائید

قبل از نصب

بعد از نصب

0 نظر:

لینکهای دوستان