اشتباهات در لینک دهی سایت پیکلت

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۸۸/۰۵/۱۰

اشتباهات در لینک دهی سایت پیکلت


نمیدانم شما با سایت piqlet آشنایی دارید با خیر . توسط این سایت ایرانی میتوانید  براحتی تصاویر دلخواه خود را در این سایت  آپلودکرده و لینک مستقیم دریافت کنید . اما اخیرا مشاهده کردم که اشتباهاتی در این سایت در زمینه ذخیره سازی تصاویر رخ میدهد . 
یعنوان مثال من چند بار تصاویر موردنظر خود را در این سایت اپلود کردم و لینک دانلود اشتباهی دریافت کردم ، بطوری که بعدا آن لینک را باز کردم متوجه شدم که تصویر دیگری برای من نمایش داده میشود  . به تصویر زیر نگاه کنید :



                                    تصویر اصلی

لینک تصویر بالا بعد از آپلود در سایت پیک لت

امیدوارم که هر چه زودتر مسوالان این سایت خوب این مشکلات را برطرف کنند . 

0 نظر:

لینکهای دوستان