سلام . این بحث رو اختصاص میدهم به مشکلی که این هفته برای من پیش اومد و ایمیلی که از طرف ایرانسل برای من جهت رفع مشکل ارسال شد . ماجرا از این قرار بود که در طول هفته گذشته دو مرتبه از سایت ایرانسل اقدام به شارژ انلاین کردم .درهر دوخرید ، مبلغ از حساب من کسر شده ولی سیم کارت من شارژ نشد . به همین دلیل ایمیلی به ایرانسل ارسال کردم و مشکل را برای انها نوشتم . اما قسمت جالبه قضیه ، ایمیلی است که ایرانسل برای رفع مشکل برای من ارسال کرد : ( فقط به خواسته های انها توجه کنید ) :
اگر شما جای من باشید با این همه اطلاعات درخواستی ، چه کار خواهید کرد ؟؟؟؟
0 نظر:
نظر خود را بیان کنید