ایمیل جالبی از ایرانسل

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۹۰/۰۳/۰۵

ایمیل جالبی از ایرانسل


سلام . این بحث رو اختصاص میدهم به مشکلی که این هفته برای من پیش اومد و ایمیلی که از طرف ایرانسل برای من جهت رفع مشکل ارسال شد . ماجرا از این قرار بود که در طول هفته گذشته دو مرتبه از سایت ایرانسل اقدام به شارژ انلاین کردم .درهر دوخرید ، مبلغ از حساب من کسر شده ولی سیم کارت من شارژ نشد . به همین دلیل ایمیلی به ایرانسل ارسال کردم و مشکل را برای انها نوشتم . اما قسمت جالبه قضیه ، ایمیلی است که ایرانسل برای رفع مشکل برای من ارسال کرد : ( فقط به خواسته های انها توجه کنید ) :


اگر شما جای من باشید با این همه اطلاعات درخواستی ، چه کار خواهید کرد ؟؟؟؟

0 نظر:

Comments (5)

Loading... Logging you in...
  • Logged in as
تو چنین وضعیتی باید خط رو عوض کرد چون این تنها ضرریه که میشه به شرکت ایرانسل زد.
از اول اشتباهت این بود که با سایت ایرانسل شارژ میگیری باید از خود سایت بانکها استفاده کنی.
1 reply · active less than 1 minute ago
اتفاقا از بانک پاسارگاد هم اقدام به خرید شارژ کردم ولی پول از حسابم کسر شد ، ولی کد شارژی به من ندارد . اصلا اون روز رو دور شانس نبودم
شاید قضیه امنیتیه میخوان خط تو رو شناسه دار کنن. یه چیزی مثل این قضیه VPN های الکی وزارت اطلاعات.
آیدین's avatar

آیدین · 715 weeks ago

سلام
گزینه 1 تا 4 رو جهت شناسایی ازتون گرفتن
چون طبق قانون باید شما تایید بشید که مالک سیم کارت هستید.
5 تا 12 هم برای پیگیری مشکتون لازم هست.

Post a new comment

Comments by

لینکهای دوستان