معما و چيستان ::سوال از حضرت علي

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۸۷/۰۹/۱۴

معما و چيستان ::سوال از حضرت علي


از حضرت علي (ع) پرسيدند :
واجب و واجبتر چيست؟
نزديك و نزديكتر كدامند؟
عجيب و عجيب تر چيست؟
سخت و سخت تر چيست؟
اگر شما بوديد چه جوابي مي داديد؟ حضرت علي چه جوابي داد؟


جواب

حضرت علي (ع) فرمود:
 - واجب اطاعت از خدا و واجبتر از آن ترك گناه است
 - نزديك قيامت و نزديكتر از آن مرگ است
 - عجيب دنيا و عجيب تر از آن محبت دنياست
 - سخت قبر است و از آن سخت تر، دست خالي به قبر رفتن است

منبع : سنجش مستمر

4 نظر:

ناشناس گفت...

سلام

تبادل لینک میکنین ؟

مجتبی ستوده در ۱۳۸۷/۹/۱۵, ۲۰:۱۵ گفت...

آره . لینک این وبلاگ رو در سایتتون قرار بدهید و به من خبر بدید تا لینک شما رو در وبلاگم قرار بدم

ناشناس گفت...

من لینک کردم شمارو !

mani در ۱۳۹۰/۱/۱۰, ۱۷:۰۷ گفت...

من لینک کردم شمارو !

لینکهای دوستان