امنیت ویندوز را با بانک نرم‌افزاری ScanWith پایدار و امن سازید

مجموعه مقالات و مطالب مرتبط با بلاگر و وبلاگ نویسی و دنیای فناوری اطلاعات

دیدن مطالب وبلاگ

Blogger-fa

۱۳۹۰/۰۹/۱۶

امنیت ویندوز را با بانک نرم‌افزاری ScanWith پایدار و امن سازید


بانکهای نرم افزاری متعددی در اینترنت وجود دارد که کاربران با استفاده از آنها نیازهای نرم‌افزاری خود را تامین میکنند . بعنوان مثال می‌توان به سایتهای Filehippo و Softpedia  اشاره کرد . که در این میان سایت Filehippo جایگاه مناسبی را در میان کاربران فارسی اینترنت پیدا کرده است . این سایتها که بصورت لحظه ای  بروز میشوند ، میتوان نرمافزارهای متعددی را از میان دسته بندی گوناگون آنها دانلود کرد . اما نکته ای که باید ذکر کرد این است که این سایتها طیف وسیعی از نرمافزارها را پشتیبانی کرده و بعنوان مثال به یک طیف خاص به صورت تخصصی نمی پردازند . برای دسترسی به این بانک های نرم افزاری به لینکهای زیر مراجعه کنید :

- سایت FileHippo



- سایت Softpedia


اما هدف از این پست معرفی سایتهای ScanWith بعنوان یکی از معروفترین پایگاه های دانلود نرمافزارهای امنیتی و سایت Free-codecs بعنوان یکی از مرجع‌های دانلود نرمافزارهای مولتی مدیا و افزونه های صوتی و تصویری می‌باشد .

1- سایت ScanWith  بصورت تخصصی و ویژه فقط نرم افزارهای امینتی را مورد توجه قرار داده و بانک نرمافزاری آن شامل انواع و اقسام آنتی ویروسها ، آنتی اسپم ها ، آنتی روت کیتها ، فایروالها و نرمافزارهای بهینه کننده سیستم و هارد میباشد .


از ویژگی های این سایت میتوان به :
- بروز بودن بانک نرم افزاری آن
- قرار گیری نسخه های مجانی در کنار نسخه های پولی
- دسته‌بندی قوی و کامل نرم افزارهای آن
- قرار دادن فایل بروزرسان انواع آنتی ویروسها
-  و ... هزاران برنامه دیگر دررابطه با بهینه سازی سیستم و ویندوز

- دسته بندی نرمافزارهای سایت :


- بخش فایل های بروزرسان آنتی ویروسها و... :


- بخش برترین نرمافزارها از دید کاربران :



حتما به این سایت سری زده و با دانلود و نصب برنامه های آن سیستم خود را امن سازید. ورود به  سایت ScanWith


2- سایت  codec.com  نیزمکانی برای دانلود انواع برنامه های مولتی مدیا ، پخش کننده های صوتی و تصویری ، کودکهای صوتی و تصویری مورد نیاز ویندوز و نرمافزارهای رایت  cd  و DVD میباشد . Jetaudio ، K Lite Codec  Real Player و... بسیاری از نرمافزارهای مورد نیاز ویندوز که براحتی میتوانید دانلود نمائید . 

0 نظر:

لینکهای دوستان